Subject: VTA vaba jääk
From: Karmel Jõesoo <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Thu, 29 Aug 2024 10:21:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Seonduvalt PRIA maapiirkonna ettevõtjate konkurentsivõime suurendamise
investeeringutoetusega on tekkinud küsimus VTA kohta, täpsemalt, mis on
korrektne VTA vaba jääk praegu järgmistel ettevõtetel:

*	Villade Haldus OÜ, reg. nr. 11528537
*	Villade Ehitus OÜ, reg. 16268383
*	Energiavõrgud OÜ, reg. 16059171

Ja millal (mis kuupäeval) neile avaneks tulevikus toetuse ülemmäär 300 000
eurot?

Nimetatud infot ei ole võimalik saada Rahandusministeeriumi lehelt
<https://www.fin.ee/riigihanked-riigiabi-osalused/riigiabi/vahese-tahtsuse
ga-abi>
https://www.fin.ee/riigihanked-riigiabi-osalused/riigiabi/vahese-tahtsuseg
a-abi kuna sea on teade -

NB! Seoses VTA vaba jäägi arvestuspõhimõtte muutusega alates 1.01.24 ei
kuva avalik päring hetkel VTA vaba jääki korrektselt.

Lugupidamisega

Karmel Jõesoo

Mob. 5042970

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Konsultant

ManNet Partners Baltics OÜ